Followers

Friday, February 10, 2012

twins



*ni la kembar yang baru lahir...Mohd Amzar Syafiq & Mohd Amsar Syafiq..chomel sangat la kan..hehehehehee....sorang nye muka sama macam arwah ayah aku.mak aku pom cakap mcm tu...xperla , allah maha kaya die ambek dan die ganti baru.......
*tengok gaya atuknya mengasuh cucu..ehehee...sampai jd buai plak...sbb nangis pegang sorang..dua2 kena pengang..............

ni anak abang aku yang kembar...belah kanan yang gemuk nih...masa nih darjah 5 tahun 200.pakai baju kuning+biru
ni my mother n her twin...aku panggil die mak ngah...sama sebiji kan dengan mak aku...mak aku yang belah kanan..

salam, nak cite lg best my sister dapat baby kembar, memg best la kan, dari atuknya, dapat cucu plak kembar kali kedua kan...ahahhhaha...tp kalo dpt baby gurl kembar lg best kan..eehehehehehe...asalnya mak aku la kembar, dapat plak cucu kembar anak kepada my brother, then now my sister dapat baby kembar jugak lelaki jugak, soon aku la plak dapat baby gurl kembar.ehehehehe...amin..ni la salah silah keturnan kembar family aku..tgk erk picture kat atas tuh............

No comments:

Post a Comment