Followers

Friday, March 2, 2012

Nikah Khawin

salam ..lama xupdate kan. erm..perasan plak aku nih mcm ramai yang dok baca...ahahhaa..xperla orang lain tak baca yang penting my fren kat opis nih terhibur dengan celoteh aku kat blog nih..eheheheh.well nt la aku perkenalkan kawan opis aku tuh.this time aku nak share pasal rakan-rakan artis aku..cehhhhh...kawan dengan artis la katakan..ahahahaha...ni kan usim orang nikah khawin...so aku nak share la afew kawan aku yang khawin..tp malangnya aku xdpt pergi sebab bebanan kerja melampau..ehehheheee...( persan la ko mek ziieyyy)....ahahaha..xperla asal aku bahagia.bahagia ker?????erm...
pasangan : LISA SURIHaNI & YUSRY
perkahwinan diorang ni aku jadikan WEDDING OF THE YEAR la setakat 1/3/12. ehhehee...yusry dan lisa menjadi PUJAAN ramai anak gadis dan anak teruna kat malaysia nih.dulu pom aku minat ga yusry..AWAS...PARAPA AWAS.........ni perkahwinan kedua Yusry dan pertma untuk Lisa.walaupun aku muak tgk gamabr die yang ada dimana-mana, tapi aku buat jugak entry ini..eheheheh..tgk la gmabar2 diorang yang diorang bagi kat aku.ehehehehehehhe...

***PIC LISA KHAWIN DARI MAJLIS MANDI BUNGA LAGI SAMPAI LA DAH SAH JADI ISTERI KAN...SWEETTT JERK PIC2 NIH..TU YANG AKU POST TUH.








****PICTURE DARI INTERNET / FB LISA.
SESAJA POST SEBAGAI PEMINAT JGN MRH YERKK....

No comments:

Post a Comment